Wyraźne różnice pokoleniowe

Na rynku operatorów komórkowych bardzo wyraźnie widać, jakich faworytów usług mają ludzie w konkretnym wieku. Niektóre marki cieszą się wzięciem tylko młodych ludzi, szczególnie jeśli uznawane są modne i innowacyjne, inne natomiast ze względu na swoje przywiązanie do tradycji i wizerunkowy spokój najchętniej wybierane są przez dorosłych i dojrzałych ludzi. Widać jak na dłoni też, że klientami pre-paid, którzy muszą najczęściej kupować doładowania do telefonu, są zdecydowanie ludzie młodzi albo bardzo starzy. Pierwsi cenią sobie wolność i niezależność a posiadanie telefonu na doładowania pozwala pominąć bardzo nielubiany przez wielu proces podpisywania umowy. Kupując doładowania młody człowiek nie musi nawet rejestrować swojej karty SIM, a więc dla sieci pozostaje po prostu anonimowym wykonującym połączenia numerem. Natomiast starsi ludzie przeważnie nie sami wybierają doładowania, ale taką formę otrzymują od własnych dzieci. Zazwyczaj dzieje się tak dlatego, że dzieci pragnące kupić swojej starszej matce telefon same później doładowują jego konto raz na jakiś czas nawet bez wiedzy seniorki. W ten sposób kontakt z ważnym członkiem rodziny pozostaje zawsze dostępny a nie wiążą się z tym dla niego żadne koszty.

Both comments and pings are currently closed.